דרעי על ליברמן: "נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות"

איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on דרעי על ליברמן: "נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות"

נבחרי הציבור החרדי לא התרגשו יותר מידי מהצגת התוכנית הכלכלית של ליברמן, שעות לאחר ההודעה על ייקור התחבורה הציבורית. דרעי: "איבדתם את החמלה, איבדתם את הבושה, איבדתם את הקשר עם העם בישראל". גפני: "תבטלו את הרע והטוב יבוא ממילא"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר מסיבת העיתונאים הערב (רביעי) בה הכריזו ראש הממשלה בנט, שר האוצר ליברמן ושרת הכלכלה ברביבאי על התוכנית להורדת יוקר המחייה בישראל, ע"י מענקים לזוגות עובדים בצורת הטבות מס, סבסוד צהרונים והסרת מכסים על מוצרי מזון. נבחרי הציבור החרדי

יו״ר ש״ס אריה דרעי מסר בתגובה: "את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתכנית "המתחזים". הצמד המבוהל, שעד לפני שבועיים אמר שהכל גן עדן והפגין אטימות למצוקה הכלכלית, נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות והלחץ התקשורתי".

דרעי הוסיף, "הם גיבבו כמה צעדים מבולבלים שנועדו להיטיב רק עם ״המשפחות הטובות״ – שם קוד להמשך האפליה והפגיעה המכוונת באוכלוסיות הפריפריה והמגזר החרדי, שימשיכו לכרוע תחת יוקר המחיה".

דרעי הבהיר כי "זו לא התכנית שתוריד את יוקר המחיה! זו אחיזת עיניים שנועדה להוריד את הלחץ הציבורי. בנט ולפיד, החלוקה האכזרית שלכם בין "טובים" ו"רעים" מזעזעת. אף ילד במדינת ישראל אסור שיהיה רעב! איבדתם את החמלה, איבדתם את הבושה, איבדתם את הקשר עם העם בישראל".

בסיום הוגעתו כתב, "כולם ראו עד כמה הלחץ הציבורי מבהיל אותם. לא נרפה ולא נשתוק עד שנוריד באמת את יוקר המחיה ונביא רווחה כלכלית לכוווולם".

יו"ר יהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים לשעבר ח"כ משה גפני אמר בתגובה להצגת התכנית של בנט וליברמן: "מעט מידי, מאוחר מידי" במשך כמה חודשים עשיתם נזק בל יתואר, העלתם מיסים, צווים, חוקים, תקנות, העברתם תקציב רע ופגעתם במשפחות של מעמד הביניים, בעוסקים עצמאים ובעסקים קטנים ובינוניים. פגעתם בכולם, ועכשיו אתם מנסים לתקן חלק ועוד רוצים לקבל על זה קרדיט ותשבחות".

גפני הוסיף ואמר, "אל תזיקו ואל תועילו. תבטלו את כל מה שעשיתם עד היום, את הנזק הגדול שגרמתם לציבור ולכלכלה בישראל, ואחרי זה תבואו עם ניסיונות לדבר על הטבות.
לא מעוקצכם ולא מדובשכם. אל תעשו טוב ואל תעשו רע, תבטלו את הרע והטוב יבוא ממילא".

ח"כ אורי מקלב מסר בתגובה על התוכנית הכלכלית שהציגו בנט וליברמן: "שר האוצר פוגע שוב בחלשים ומעשיר את העשירים מתוך רדיפה וניכור, מונע מהם פיצוי על עליית המחירים ויוקר המחיה, מתעלם מהקשישים, משפחות עם ילדים בוגרים חולים ועוד. אני בטוח כי גל המחאה לא ישקוט על עוולות והתעמרות כי הם לא באמת רוצים להוריד מחירים".

מקלב ציין כי "אך לפני חודשים הסתובב כולו זחוח על תקציב 'חברתי' ו'מיטיב' והיה בטוח כי כולם מוחאים לו כף וכעת מתחנן על נפשו ומכריז על שינוי עמדתו. כל צמרת השלטון הינם אנשים עשירים ומעמידים מאוד שלא באמת מבינים את הרעב".

ח"כ יצחק פינדרוס מסר בתגובה: "אזרחי ישראל ראו הערב את ראש הממשלה שלהם נלקח בשבי על ידי שר האוצר, רק היה חסר עיתון של היום ודרישת כופר".

עוד הוסיף, "בנט השתמש ברטוריקה של 'אנשים טובים', כי יש כמובן 'אזרחים רעים'. אלו שליברמן דיבר עליהם השבוע והאשים אותם באופן שקרי ומעוות ביוקר המחיה – החרדים. אני קורא לשירותי הביטחון במדינת ישראל באופן בהול – שחררו את בנט".



0 תגובות